maanantai 13. heinäkuuta 2009

Jumalan rakkaus

Tämän Jumalan puheen kuulin 24.12-06:

”Etkö vieläkään tunne Minua? Enkö jo aikoja sitten ilmoittanut sinulle tapahtuvaksi suuria, merkittäviä asioita? Jos en Minä saa kantaa kaikkia taakkojasi, vaan turvaudut omaan voimaasi, se murehduttaa Minua. Kuuntele, lapseni, mitä sinulle yön hiljaisina tunteina puhun. Sinä itse olet halunnut Minua seurata. Tieni ei ole helppo, mutta jos kunnioitat Minua, silloin on helppoa noudattaa käskyjäni. Suurin käskyni on rakastaa toinen toisianne, mutta älkää tehkö rakkauttanne kahleeksi, mikä ei kirpoa. Minun tulee olla aina ensimmäinen rakkautenne kohde. Siinä sivussa teidän tulee pitää huolta myös itsestänne ja toisistanne.

RAKASTA MINUA. Pysy kiinni rakkaudessani. Minä olen rakastanut sinua ensin paljon. Vastedeskin Minä rakastan, nostan ja kannan (Jes.46:4). Mutta sinun pitää ensin turvautua Minuun kuin lapsi, joka heittäytyy Isäänsä vastaan, luottaen siihen, että Isä varmasti ottaa kiinni, saa otteen. Ja se ote pitää. Sinun pitää kehittää luottamustasi. LUOTA MINUUN.

Anna Minun hoitaa haavasi terveiksi. Anna Minun rakastaa sinua. Vie viestiä eteenpäin Minun rakkaudestani. Isä rakastaa lastaan. Mene sinne, mihin Minä sinut lähetän. Sinun lähelläsi on paljon niitä, jotka eivät Minua vielä tunne.

Sinulla on oma paikkasi sen lähteen luona, jonka Minä sinulle osoitan. Sillä löytäessäsi lähteen luota sen, joka myös etsii virvoittavaa vettä, on perheesi jäsen. Te molemmat uudistutte ja virvoitutte Minun Sanastani, joka on elävä vesi. (Jes.58:11, Psalmi 36:10) Tahdon puhdistaa ja uudistaa teidät, lapseni.”

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti