maanantai 30. maaliskuuta 2020

Pelastuksen päivä

30.3.2020 kello 9.52:
"Te olette tottelevainen kansa. Minun valoni loistaa teidän yllänne. Vielä nyt on pelastuksen päivä. Vielä nyt Minä armahdan."
Tämän Jumala puhui sydämelleni tänä aamuna. Meidän on nöyrryttävä Hänen puoleensa kaikissa asioissamme. Jumalamme on suuri, pyhä Jumala. Hän yksin pystyy auttamaan meitä. Kun olemme kansakuntana Hänen johdossaan, osaamme tehdä viisaita päätöksiä. Jumalamme on "sama eilen, tänään ja iankaikkisesti" - saamme turvata Hänen armoonsa joka hetki elämässämme. Yksin armosta me elämme ja olemme olemassa. Tämän oheisen kuvan valokuvasin eräänä päivänä tänä keväänä. Kuva kertoo vertauskuvallisesti mielestäni siitä, kuinka olemme kuin nuo oksat lumen keskellä. Saatamme huojua ja horjahtaa, mutta Jumala on aina valmis nostamaan meidät uudelleen jaloillemme, Hänen sanansa eli Raamatun äärelle ja hiljaisiin rukouksiin Hänen kanssaan omissa rukouskammioissamme. Kunnioittakaamme toisiamme ja antakaamme toistenkin ihmisten etsiä rauhassa nyt Jumalaa, kun on aika eristäytyä omiin koteihimme, hiljentää sydämemme Jumalan puoleen. Saamme pitää yhteyttä toisiin uskoviin internetin välityksellä. Jumala on suonut meille armon aikoja. Ottakaamme Jumalan Sana, Raamattu, käyttöömme joka hetki. Saamme viisaita ohjeita Hänen Sanastaan. Hiljennetään vauhtimme, katsotaan vaellustamme ja tarvittaessa tehdään parannus vääristä valinnoistamme. Vielä nyt on armon aika! Vielä nyt on pelastuksen päivä! Iloitkaamme ja riemuitkaamme siitä, että yhä tänään voimme palata taivaallisen Isämme syliin. Hän lohduttaa ja auttaa meitä. - Mirkka 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti