perjantai 8. toukokuuta 2020

Jumalan ohjaus joka hetkeen

8.5.2020 noin kello 10.02-10.10 kuulin tämän Jumalan puheen, jonka kirjoitin ylös suoraan tietokoneelleni:

”Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia Minun rinnallani. Olen sinun kanssasi, kun sinulla on ahdistus. Minä olen aina kanssasi. Kun virtojen läpi käyt, ne eivät sinua upota. Kun otat ohjat omiin käsiisi, Minä otan ohjat sinun käsistäsi ja ohjaan itse käsiäsi Minun käsilläni. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka autan sinua. Sinä olet Minun rakas lapseni. Sinulla on ikuisen elämän sanat – ota ne ja omista ne itsellesi. Sinä olet uskollinen  palvelijani. Minä annan sinulle mirhaa, kultaa ja aaloeta, sydänsuruihisi. Älä syytä itseäsi. En minäkään sinua syytä. Olet rakas lapseni enkä tahdo sinulle tapahtuvan mitään pahaa. Sinä olet uskollinen ja voimakas. Minussa sinä olet voimakas. Minä olen hellä sinua kohtaan, lapseni. En minä anna sinulle kirousta, vaan siunauksen. Sinä kysyt Minulta ja Minä vastaan. Avaan korvasi kuulemaan Minun ääneni. Olet lampaani, joka kuulet ääneni. Sinä olet minulle rakas. Olet arvokas, Minun työni tekijä. Älä vertaa itseäsi muihin. Olet suunnattoman arvokas ja rakas Minulle. Älä pelkää. Minä olen kanssasi. Olet taivaan perillinen, Kuninkaan tytär, taivaallisen Isäsi lapsi ja sinä kuulet Pyhän Hengen äänen sisimmässäsi, milloin tiedät, minne sinun tulee milloinkin kulkea. Minä olen sinun kanssasi. Älä arkana pälyile ympärillesi. Ole rohkea, Minun todistajani. Sinä saat itse päättää asioistasi. Olen antanut sinulle terveen harkinnan hengen, että käyttäisit sitä lahjaa, mitä olet Minulta saanut. Olen antanut sinulle myös monia muita lahjoja. Toivon, että otat kaikki lahjasi käyttöön ja palvelet Minua. Olen Herrasi ja sinun kanssasi, nyt ja aina.” 
– Rakastava Jumalasi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti